Knot

Er is een ploeg met mannen die op diverse adressen op Ons Hoekje de knotwilgen te lijf gaan.

Zij vragen 1 euro per knotwilg en een maaltijd tussen de middag.  Ze waren al aan de slag bij Henk en Inge en bij Brouwer-Zijp.

knot-park-2-2-300x300

Met Orbs naar Midwinter feest

Onderstaand schilderij heeft Wilma gemaakt.  Het stelt voor de Kerkstraat in de Rijp, alwaar in het weekend van 9, 10  en 11 december de Midwinterfeesten worden gehouden. De fotoclub van Ons Hoekje gaat erheen om bij avond foto’s te maken.  Zin om ook mee te doen met Orbs?  Meld je aan bij Maud Maartens of Margriet van der Hulst…. je bent zeer welkom. Je hoeft geen gevorderde fotograaf te zijn.

kerkstraat-de-rijp-small

Tweeling

Bij Menno en Luciènne de Boer aan de Jisperweg is een koe bevallen van een tweeling.  Op hun bruiloft hadden de buren rietjes gegeven om te insemineren…. welnu dit is het rijke resultaat. 2-kalfjes

Cor is door een hond gebeten

Op de jaarvergadering hebben we erg gelachen.  Dit kwam doordat Cor Hooijberg vertelde dat hij door een hond is gebeten.  Waarom dat zo hilarisch is?   ….. Hij heeft zelf een groot bord op zijn poort staan met de tekst:  HOND BIJT

Trampoline te water

Door de storm van afgelopen zondag is de trampoline van Olde Engberink te water gewaaid.  Dit hoorde uw razende reporter uit betrouwbare bron.  Het weer was me te bar om een foto te gaan nemen,  vandaar dat ik vertrouw op uw verbeeldingskracht

11 november Jaarvergadering Ons Hoekje

Eerst gaan we op 11 november snoep uitdelen aan onze buurkinderen. Als dat gedaan is spoeden wij ons naar de jaarvergadering van Ons Hoekje.  Het is van belang dat wij het wel en wee volgen van onze vereniging.  Wij krijgen veel van Ons Hoekje, het is mooi als dat vertaald wordt in een grote opkomst.

Het begint iets later na normaal >  20:30 uur. Het is in het IJsclubgebouwtje.

Komt allen…..

Ineke van Poelgeest treedt af als bestuurslid na vijf jaar sublieme inzet. Als nieuw bestuurslid stelt zich op… Astrid Konijn.

Na de vergadering komt Astrid de Boer vertellen over de forten.