Vierde bij zeskamp

Ons Hoekje is vierde geworden bij de zeskamp.

Er waren 20 ploegen, dus dat is helemaal niet gek.

De team bestond uit de volgende personen:  Wim van der Werff, Lonneke van Vliet, Astrid Konijn, Tamara Kranendonk, Marco Vlaar, Eric (zwager Marco) Patricia en Ilona Hooijberg en teamleider was Tiny Hooijberg.

Vierdaagse

Lisanne Oudshoorn heeft een topprestatie geleverd. Ze liep voor de tweede maal de Nijmeegse vierdaagse. 4 x 40 kilometer. Dat is me daar een end…. Ze liep in haar eentje, maar ze heeft erg veel mensen gesproken. Bij de finish stond familie klaar om haar de gladiolen te geven.  Goed hé?

Henriëtte van der Beld deed ook mee.

Maïs

Nog nimmer  stond de maïs er zo best bij.  Bovendien is er erg veel maïs. Aan de Zuidkant van Ons Hoekje is de horizon volledig verdwenen achter dit gewas. Wat zullen de koeien straks lekker smullen van dit beste voer.

Inkopers

Astrid en Patricia hebben hun taak er alweer opzitten wat betreft hulp bij de kermis catering van de buurtvereniging op het IJsbaanterrein. Zij helpen altijd met het inkopen van alles wat daar verkocht moet worden. Op de foto zien wij ze bij de Sligro.  In de dozen zitten broodjes. Hun keuze om voor aanvang van de kermis hun taak te doen is strategisch. Ze zijn namelijk 8 dagen lang te kerremussen.  In nuchtere staat is hun taak beter uit te voeren, vandaar dat ze vaak voor dit klusje kiezen… dan kunnen ze de rest van de week zonder verdere verplichtingen zich uitleven in het feestgedruis.

Zeskamp

Wie doet mee met zeskamp?  Er wordt nog gezocht naar een paar deelnemers.  Tiny Hooijberg moet je hebben als je mee wilt doen.  0299-684238 .  De vorige keer hadden ze gewonnen!

Rompertje

Baby’s in de buurt krijgen een rompertje met het Ons Hoekje logo erop.  Dit is voortaan het kraamcadeautje dat de buurtvereniging aan de nieuwe buurtkindjes geeft.