50 jaar getrouwd

Jan en Adriënne zijn 50 jaar getrouwd. Hun poort is door de kinderen erg mooi versierd.  Eerdaags zullen zij dit gedenkwaardige moment op gepaste wijze vieren.  Alle leden van Ons Hoekje wensen hun een hele mooie dag met allen die hun lief zijn.

Bruidspaar

Op 29 juni zijn onze leden Patricia Hooijberg en Kees Klinkhamer getrouwd.  Het was een zon overgoten dag.  De vader van Kees heeft een rijtuig en paard waarmee zij naar het mooie raadhuis in Graft werden gereden.  Het was een plaatje om te zien.  Alle leden van Ons Hoekje wensen dit mooie bruidspaar alle geluk in hun hele huwelijkse leven.  Het feest was op het erf van de familie Klinkhamer. Een schuur was omgetoverd tot een ware feestlocatie met hele chique ambiance.  Een top feest…. dat was het.

In het raadhuis, vlak na de voltrekking van het huwelijk

Een kus hoort erbij

Laat op de avond, het bruidspaar wordt door vrienden op de schouders genomen,   Zij leven hoog… Ja hoog.

Avondwandeling Edam

Op een mooie vrijdagavond in juni toog Ons Hoekje naar Edam. Onder leiding van Gerro de Boer konden wij klompen aantrekken, maar het was ook toegestaan om in normaal schoeisel mee te wandelen.  Gerro weet veel van Edam, hij is er makelaar en woont er al heel lang.  Daarna gingen we naar proeflokaal ‘de Knijp’,  alwaar wij ons tegoed konden doen aan diverse alcoholische versnaperingen.