Dexter wint prijs bij Bingo

Er wonen nieuwe buren op Ons Hoekje. Het is de dochter en schoonzoon van Bert Schoo van de roofvogels aan de Volgerweg.  Zij waren met hun kinderen op de Nieuwjaars-snert-bingo middag, en wat denk je?   ….. meteen prijs voor een van de kleine telgjes. Zijn naam is Dexter en hij mocht als eerste van de buurt een prijs uitzoeken om dat hij Bingo had. … geinig hè?

De kaart van Dexter wordt goed nagekeken door Cor.  En jawel hoor…. het is een echte BINGO!!

Het was weer picco bello voor elkaar bij Irma en Erwin.  De snert was heerlijk en de kachel snorde er weer als vanouds.   Voor het tweede jaar werd onder de strenge maar rechtvaardige leiding van Cor Hooijberg een Bingo gehouden.  Astrid het nieuwe bestuurslid had voor allerlei prijsjes gezorgd. Haar missie is om meer voor de kinderen te doen, en dat was meteen zichtbaar want er waren voor die categorie leuke prijsjes gehaald.  Ook voor de groters kon een Bingo iets leuks opleveren.  Rookworst , of chocola… en zelfs een zak met piepers was er te winnen.

Onderstaande foto’s zijn door Margriet van der Hulst in gezonden.