Veel jong spul op koffie ochtend

Voor het eerst had het bestuur speciaal ingezet op de komst van kinderen op de koffie ochtend. Er werd een springkussen gehuurd en andere spellen neergezet…. en wat denk je?  Volle bak. Nog nooit waren er zoveel kinderen…. Mooi hè?

Vooral de Jisperweg ondergaat op dit moment een verjongingskuur.

Marco en Ellen Zijp waren er met drie kinderen, Laurien en Martijn Mechielsen met vier kinderen (nieuw gezin in de buurt, wonen waar voorheen fam. Bant woonde)  Ilona en Wouter Hartog met twee kinderen (nieuw gezin in de buurt wonen waar voorheen Dubbeldam woonde),  bij de familie Wikkel (boerderij in aanbouw vlakbij viaduct)  is er een baby  geboren haar naam is Emma, ook zij waren er deze ochtend met de kleine meid. Maar liefst vier kinderwagens zijn er waar genomen.

Even in de kinderwagen kijken… wat een lievie
Ellen Brouwer met de kleine Nina

Op het erf van Jan Knook en Maud Maartens was het dan ook een drukte van belang.  De zon scheen, temperatuur prima, amper wind, wat wil je nog meer.  Jan en Maud werden door Cor Hooijberg bedankt voor het gastvrij onthaal.

Maud en Jan krijgen een plant vanwege het gastvrij onthaal

Ook Chris en Ineke werden naar voren geroepen vanwege grote verdienste voor de buurtvereniging. De verhuur van toiletwagen en andere feestspullen wordt al jaren met hart en ziel door hun gedaan… met een pittige opbrengst voor de buurtvereniging, ook zij verdienen bloemen en een enveloppe.

De laatste jaren wordt er door een cateraar soep en saté aangeleverd, zodat niemand met een knorrende maag naar huis gaat.

Simone Vlaar deelt soep uit

Het was weer een mooie Pinksterdag…. als het even kon… stond ik met mijn buren te kuieren in de zon.

Leonie Vlaar helpt bij het uitdelen van chips
Bij Jan en Maud is het altijd een bloemenfeest