Jaarvergadering goed bezocht

De jaarvergadering op 17 november is goed bezocht. Het wel en wee van de vereniging is in beslotenheid van de club besproken.  het was voornamelijk wel… en weinig wee.

Marco Vlaar heeft na vijf jaar afscheid genomen van het bestuur. Hij kreeg de vertrouwde pen met “Ons Hoekje” inscriptie en een rijk gevulde mand met Santhé producten voor zijn goede werk.

Nieuw bestuurslid is Tamara van Kranendonk. Wij wensen haar  een mooie tijd toe in het bestuur.

Wat wel jammer is,  is het  feit dat onze voorzitter Henk  besloten heeft dat hij zijn taak niet optimaal kan vervullen en daarom de wens uitte om af te treden.  Er moet nu gezocht worden naar een waardig opvolger van zijn voorzitterschap.

Er was na de vergadering voldoende te drinken en te eten en ook een hele mooie dia presentatie van Cor Roet en zijn vrouw Lia.  Bijna alle panden op Ons Hoekje heeft hij in zijn uitgebreide collectie van 8000 Beemster foto’s.   Het was uiterst interessant om weer meer van onze vertrouwde buurt aan de weet te komen, op die manier kan je nog meer van dit bijzondere plekje op aarde gaan houden.